måndag 1 november 2010

Gratis ar gatt

Nöjesguiden är igång igen - HÄR. Nu är vi hemma från Oschlo. Kan inte andas genom näsan men det känns bra ändå, ska lägga upp bilder på fejjan snart, eller imårran kanske :) Tror jag börjar få ihop lite syfte till min b-uppsats...eller njae men vi kör nog på modefoto o svamlar loss utifrån det. Men de lösär sajj! Allt lösär sajj! Hur vill övriga familjen göra efter Håkan på lördag? vidare med län&peji till yaki-da-halloween? jag blev kluven nu pga min fysiska tillstånd, men är jag frisk så vill jag! jajaja alla?

ps. "min fysiska tillstånd?" svenska språk inte lätt.

5 kommentarer:

  1. Jag är lite tvek på yaki-da.. och orkar inte fatta ett beslut nu. Vill typ bestämma mig efter konserten. Håkanefterfesten på Jazzhuset blev jag ganska pepp på annars

    SvaraRadera
  2. gah jag hade verklige siktat in mig på den där gratisölen men sen va jag dum i huvvet och bokade in ett möte med han jag ska köpa lägenheten av den kvällen. av vad?

    SvaraRadera
  3. Jag bangar yaki-da - pehå du & ja iaf då :) vi kan hitta på ngt.

    jag kanske går på torsdag GRATIS ÄR GOTT är mitt motto denna månaden annars går jag på filmvisning nere i hamnen hojta om nån vill fulja med :)

    SvaraRadera
  4. jag är också helt kluven, men jag hänger nog på fritz å pehås tankar! får se åt vilket håll peppen ligger efter konserten :D PEPP på den btw! hinner nog inte med några goda gratis grejer tyvärr...

    SvaraRadera