fredag 29 oktober 2010

hejhopp

de e fredagkväll, ja har precis käkat alldeles för mycket färsk pasta med nån svampröra, lyssnar på Elvis o dricker julmust. Allt i en fin harmoni med tända ljus. Höstens första julmust, de e fina grejer de! Köpte med nån skittidning med också, typ såhär får du bättre sexliv, dehär ska du ha på dig i höst och du borde vara nöjd med din mage. Vet egentligen inte varför den fick följa med.
Egentligen är jag lite bitter med, hade velat följa med stora delar av familjen till oslo, men se de gick inte. Skriva tenta är ju nästan lika roligt, försöker jag inbilla mig. Jag tar igen de på att min öl kommer smaka godare än eran imon. Sådeså. O ni, senast halv nio imon hoppas jag att ni känner skålen, ända bort till oslo!

nej. har en mössa att göra klart!

gödhfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar