fredag 5 november 2010

Heavy Stuff BID

Jag får sån jävla back-in-the-days-känsla av just den här bilden. Jag kan inte beskriva den och känslan finns bara där i mindre än en millisekund sen är den puts veck men det är som jag känner hur jag mådde då, hur världen luktade då, vad vi gjorde på den tiden, hur allt var. SÅ JÄÄÄLA konstigt. Bilden cirkulerar runt på tumblr så man ser den lite då o då och varje gång så känner jag "wooow...va?..." som doris i hitta nemo. världens sämst korttidsminne.

Jaja nog talat om denna råliga företeelse. Pehå & Jag tänkte ta tag i nyår snart, vilka vill vara med och fixart? Kanske hetsar er på fejjan snart.

Sen kan jag be om att få lägga till ett "JÄVLA KUKFANS RÖVHÅLS RÖV" för min b-uppsats. Tydligen kan jag inte ens få till ett passande jävla syfte.

2 kommentarer:

  1. haha ÅÅÅH ja fattar PRECIS va du menar! ja fick exakt samma känsla när ja såg bilden! ja ba satt där helt plötsligt, som den 11-åriga (?) flicka man var i min championtröja.... tider.

    SvaraRadera
  2. Im with yah! Förstår vad du menar, precis.

    SvaraRadera