måndag 18 oktober 2010

Pony up - KOL

Ni missar väl inte Kings of Leons nya nu?!?! Känns skönt med en höst med kol, jag kan nog överleva liksom. Måste bara köpa den irl och köra bil, långt och mycket med massa människor i. Bilkörning + Kings of Leon är som Hästar + Gröna ängar liksom. Makes sense.

Åh jag blev pyttelite varm i hjärtat nu för ett jobb jag sökte via internet fick jag svar via ett brev idag med personlig underskrift o grejer där vdn tackar så mkt för att jag sökt jobbet och ger mig ett presentkort på 100 kr i den nyöppnade butiken. Fick inte jobbet iofs, HAHA. Men ändå - nå. Jag blir så glad när man får ett vänligt svar för fan va majoriteten är dåliga på det. Hm tankar i vardagen bara... Känner att idag är en positiv dag. Imorgon kommer jag säkert skriva ett inlägg om hur mycket jag hatar mitt liv. Jag är definitionen av borderline.

2 kommentarer:

  1. Jag ska tipsa terminen över mig om definitionen, dom har tydligen en fråga om det på en hemtenta nu!

    Tänk på allt fint du har! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha görä, bara att ringa om det är vidare frågor :D

    Ja vet, jag gör det :) Det går rätt bra och då har det tom varit dåligt väder i två dagar! Jag har inte vart misär på hela 3½ dygn! :D awesum, låt mig fortsätta!

    SvaraRadera