tisdag 19 oktober 2010

FINA FAMILJEN!

Jag blev fantastiskt sugen på o skriva av mig lite, Ph hörde dehär en annan dag så hon kan sluta läsa nu :) MEN ja tror ja har kommit till ett fint stadie i mitt liv. Som jag vill dela med mig av! Jag har börjat uppskatta allt så fruktansvärt mycket, gjort det till en vana att helst flera gången om dagen tänka att jag e så himla glad för allt jag har. De e så fantastiskt lätt att fastna i dåliga tankar, men varje gång dom kommer försöker ja ta mig ett par extra sekunder och tänka är det verkligen så illa? Jag har världens finaste vänner (läs NI) o för o ha er så måste ja ju faktiskt också göra nått bra, ja har en lägenhet jag har nånstans o bo tänk vad många det är som inte har det, jag har varit på en massa fina resor, ja går en utbildning som e skitjobbig men sjukt motiverande, o ja har min mami bästa mamin, o ja har haft en massa fina stunder med min papi som jag är glad för, ja e fan skitbra ändå.
Det känns himlans fint att kunna vända på steken lite, även om de dåliga allt suger dagarna kommer emellanåt.
Avslutar med att dela med mig av en citat av fina Astrid Lindgren:
"Gråt så mycket du orkar men skratta ännu mer"

Skratta är nog förövrigt det finaste man kan göra.

Har ni inte fattat poängen än så är dethär nån form av kärleksförklaring till er. Fina fina människor!

BTW. Nån mer än ja som känner PEPPEN till lördag?

Gödhfar

7 kommentarer:

  1. Åh far! <3 fint som snus! jag har också börjat tänka sådär ibland, det är så jäkla gött att bara konstatera: FYFAN va bra jag har det! gööödh. Det är ju ett skämt att man har haft sån brutal tur egentligen å bara fått det asgött överlag.

    SvaraRadera
  2. jag kan inte annat än instämma med ett LIIIIIIVET ändå :) <3 <3 <3 <3
    fan vad jag bara klagar hela tiden fast det typ är 1 sak av triljoner som känns lite jobbig men samtidigt så vet man att det löser sig så det behöver man väl inte gå o må dåligt för hela tiden och det är ju inte så att jag skiter i allt utan man fortsätter fan ändå för nått vidare bättre val finns det ju inte? Nä, man måste ta sig i kragen när man sitter där och känner sig usel och tänka att vi har det faktiskt JÄVLIGT bra. Och det är skönt och gråta, jävligt skönt faktiskt, men sen får man släppa det och det finns alltid massamassa saker som är väldigt mycket bättre än det dåliga så då är det väl bara att se till att ägna sig åt det då :)

    nu blev det en uppsats, men jag drogs med i kärleksförklaringen med lite passande feelgood-daniel lemma som soundtrack i högtalarna. Lördag = Peppen själv, vi har massa att fira! Körkort och livet bland annat! ÄLSKAREJ <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. så fint å så sant! mer kan jag inte säga (för mina armar darrar av träningsutmattning) Finaste er :) <3

    SvaraRadera
  4. KÄRLEK right back atcha, och till alla er andra också. Känner igen mig själv, blödilation.

    Massa att fira var det ja ...min födelsedag får kanske vara med på ett litet hörn också? :D Ses hos mig!

    SvaraRadera
  5. Det va ungefär det finaste ja hört på länge!!
    <3<3<3<3 tillåt oss fira LIIVET. Allt e liksom en gång i livet. sen e det inte mer. varför inte ba gå all in?


    och JAJAJA MAXA:
    -Jens födelsedag!!
    -Mitt o Matis körkort!!
    -Livspeppen!
    -
    -
    -
    -
    feel free o peppbomba!

    SvaraRadera
  6. vi kan få lägga till att Olle klarade tentan som hon offrade en hel jävla helg för!!!! det ska tas igen!!!

    SvaraRadera