måndag 25 oktober 2010

En liten kärleksbomb briserar i era ansikten

Alltså, jag har lite lätt dimmiga minnen av presentöppningen och uppläsning av det finaste kortet jag någonsin fått, och troligtvis någonsin kommer att få, så jag tänkte för säkerhets skull att jag skulle makea DAMN sure att ni vet att jag älskar er jävligt mycket tillbaka. Lostheten var där också, annars hade jag ju såklart kramat er sönder och samman, men människor överallt (FINASTE människor, dessutom) och en skvätt alkohol innanför skjortan som sagt... Oj, tänkte att det här skulle bli en kommentar, men det får bli ett eget inlägg istället.

Ni är det fiiiinaste jag veeeeet, ni är det bästaste i vääääärlden

4 kommentarer:

  1. Min kommentar försvann!!

    Det är så roligt och jag blir så glad av att ge saker till en sån person som du som verkligen uppskattar det skallen! Du e fin, fin e du! Synd att det bästa kortet blev dränkt i öl :D

    kelek.

    SvaraRadera