måndag 25 oktober 2010

Sagan om gurkan och tankar i vardagen.

Jag har ju gått och blivit kär i Rebecca & Fiona och såg att dom ska spela på HALLOWEENPARTYT på yaki-da den 6e nov och jag vill gå! Nån annan som vill? Dock är problemet om man kommer hinna/orka efter Håkan sas, hela yaki-grejen börjar 22 men håller på till ottan...Nån som är på? Va tror vi?

R&F är nog dom som tror sig mest av hela sveriges befolkning just nu men jag kan inte låta bli att gilla dom och om man kollar svts DOKUMENTÄR om dom så är det sommar och glädje och dom har inga pengar men är ändå jävligt coola om man tänker att vi inte BEHÖVER umgås 24/7 så är dom ganska feta. Nä hej hopp måste skriva vidare på katastrof-tenta (bra att komma på det 21h innan den ska vara inlämnad) och ta hand om min hand som jag på nått vänster lyckades osthyvla sönder imorse när jag skulle ha gurka på mackan. Jag och gurkor = dålig kombo, för som alla minns när jag lyckades slå mig själv i solar plexus när jag skulle ta av plasten på gurkfan så jag tappade andan. Gurkor kommer bli min död. Eeeh. Lets leave it here.

2 kommentarer:

  1. Ja o janos köpte biljetter till halloweenfesten igår! 150 spänn gickm det loss på. men vi tänbker att man bara mååååste ha nånstans o ta vägen o göra av me sin Håkan-extas!! så bara dra dit efteråt helt enkelt! Köp biljetter nu! Alla!

    <3

    SvaraRadera
  2. göööödh då kanske man ska slå till....måste bara smootha lite först som 2 av mina bästa bröder lärt mig...

    SvaraRadera