onsdag 27 oktober 2010

Hujedamig

Jag undrar vart jag lagt mina mjukis-djävuls-horn från h&ms bäbisavdelning?

Haha fick goodiebagen från nöjesguiden nu, ett skämt. Man bryr sig egentligen inte mycket alls men det är ju lite kul när man får ett parfymprov, en liten toblerone (som jag åt upp dirr och nu mår jag jätteilla) o nån tysk tub med duschcreme som jag redan har fast i en annan smak typ. Sen skulle man få en biobiljett med - jahapp, hyr en film på internet. Haha. Kul. Men jag är inte den som är den, undersökningar kan va rätt kul :) O gratis är ju gott. Alltid.

Jag behöver lite seriös hjälp... jag ska börja skriva på min b-uppsats nu och har inte ens ett bra ämne...det kan i princip vara vad som helst som har med konst- och bild och göra alltså typ picasso/arkitektur/design/mode/foto eeh nån som har nån idé?

3 kommentarer:

  1. ÅH! fan va kul de lät! Typ... gatukonst? FINT! Eller nånting med foton, vilken himlans fin roll dom spelar eller nått. *drömmer mig bort från systemteorin*

    SvaraRadera
  2. tanken om gatukonst har slått mitt huvud! det är ballt ju för tillfället står det nog mellan gatukonst och nån slags modefotogafi vetenfan va man ska ha som syfte o frågeställningar med hela skiten förutom att det är bra och fint bara :)

    SvaraRadera
  3. sitter och garvar å goodiebagsskämtet här också!

    SvaraRadera