lördag 18 september 2010

vi tar oss upp en vacker dag, du och jag!

-Finns det någon som kan få en att känna sig så förnedrad som tandläkaren?! Klagar och kritiserar gör dom och så kan man inte ens försvara sig då dom kört in 78tusen vapen i munnen på en. Tönt. Min tandläkare har mustasch; vad har hon att säga till om! *Går skamset och köper Flux och tandtråds-sågar*

-Vad gör min guldjacka i Stenungsund en dag som denna? Ett av extremt få användartillfällen dyker upp och den ligger nedpackad i en låda på landet far far away. Den hade kompletterat min outfit för ikväll som inget annat. Saaablans. :(

-Kommer innan dagens slut lyssnat sönder Saknade te havs och River en vacker dröm. Så kan det gå. Men! Mitt omusikaliska öra tycker att River en vacker dröm låter precis som en av låtarna ur the Holiday ibland! Har jag rätt, Frittan?

- Trots de extremt få timmarna jag jobbar nu för tiden så kan jag åter igen konstatera att mina arbetsskador går för långt. Vaknade i onsdags med ett telefonnummer fast i huvudet. Upprepade numret om och om igen och slår tillslut in det i mobilen. Visar sig vara ett supportnummer som jag uppger för ett företag typ varje dag. A-v v-a-d...

-Vad händer nästa lördag? *Smider planer*


Jobbajobbajobbaaa 6,5 timmar kvar!

3 kommentarer:

  1. t-t-t tandläkare alltså! å guldjackan hade ju suttit som ett smäck! T-T-T! Nästa lördag ska olle servera mat å snaps till nollorna på deras nollfinal, men fredag har hon inga planer (A)
    ses ikväll bro!

    SvaraRadera
  2. nästa fredag ska far på finalfittning!

    SvaraRadera
  3. nästa fredag och lördag jag ingenting att göra, hänga ut?!

    SvaraRadera