tisdag 21 september 2010

Pannkakor med sylt på.

Pannkakstårta & Champagne på en söndag kan ju vara det bästa på länge! Supermysigt. Vi görä igen igen igen! Älskar söndagar som utnyttjas.
Jag chockar mig själv genom att jobba heldag idag. 7-16 itte att leka med!

Natten Sön-Mån sov jag 12 timmar (!!) natten igår-idag sov jag 3 timmar (av misstag). Men det är ju trots allt 15 timmar på 2 dygn och 7,5 timma per natt är ju inte helt fel? Fungerar det så? Kan man spara in sömn? Ge mig svar. Jag tvivlar själv på detta, men det vore ju praktiskt!

Inatt hann jag inte drömma så mycket men igår natt drömde jag desto mer. Danni kom hem till mig och väckte mig för att äta frukost med min familj. Sedan försvann hon och återkom iklädd en Mad Hatter-kostym a la Johnny Depp i Alice i Underlandet för att det "kändes mer passande"
På kvällen åt jag middag med hela min släkt. Det var buffé som man fick springa och hämta från en Västtrafikbuss som åkte runt i staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar