fredag 6 augusti 2010

RIP dag 5? 6? Hur länge ska ni vara borta?

Bloggen dör inte iaf. Min beste vän nu förtin. Igår? Igår var jag hos farmor. Enuff said. Idag? Idag = fredag = jobbade längst av alla & kommer ha så jävla tråkigt ikväll menmen tiden kommer väl gå ändå. Annars då? Nä inte mycket. Lyssnade på en intervju med Annika Lantz på p3 idag och kom på att vi verkar vara så jäla lika. Ganska ofta sura & bittra som dampar om man inte får mat o antagligen ganska jobbiga att leva ihop med. MEN mellan varven ganska så bra ändå & rätt så trevlig :) Sen har vi spelat flöjt med *skrattar hest torrt garv*
Hon hade identitetskris när hon va 21. Det är väl där jag befinner mig just nu. Grät skallen av mig igår åt mitt patetiska liv. Men det lössäääär sig. Ignorera problemen tills dom försvinner. Som en buckla i bilen tex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar