torsdag 5 augusti 2010

RIP dag ?

Äh vafan det här suger. Smsade pehå imorse o grattade men nu hoppas jag att ni har det riktigt förjävligt och är bakis fram tills måndag. Bitter bror/son. Vaknade föör tidigt idag, jag är inte gjord för 05:59. Så jäääla seg med. Inte har jobbet vart särskilt jobbigt egentligen men jag lovar att om nån lägger sin hand på min axel när jag står upp så kommer jag trilla ihop... osse har jävla benhinnegrejen kommit sig smygande igen så det efter en natts sömn känns som man sprungit ett maraton. Jäla oflyt hela ti'n. Sen åt jag vääärldens största portion köttfärssås&spagetti till lunch med! No kiddin'. Herrarna bredvid tittade på mitt lass, sen på mig och sa att "va bra då har du middag också". 40 minuter senare var tallriken renskrapad, fast då hade dom gått, synd ändå, hade vart kul & peta dom på näsan. Alltså seriöst ni kommer inte tro mig när jag visar hur mkt det var på tarriken (möjligtvis dannie dårå). Ska måla i paint: (fast nu blev ju tarriken liten i förhållande till mig, jaja. den var STOR:)

Slog slint i skallen på mig förut med när jag skulle hem & vandrade milslånga klangfärgsg. fram & såg bussen komma från ca 70m håll och jag börjar SPRINGA. Av vad? Höll på att spy blod när jag bankandes på rutan fick komma på bussen och väste ett taaack såå jeeettenmycket.
Nä ikväll blire middag hos farmor. Gött ändå. Lite misslyckad kväll igår dock, skulle gått på date med Elin, men blev dumpad för en annan kille så kvällen slutade ensam i en säng med punchrullar & mjölk & brüno - världens sämsta film. Men jag överlever. Imorgon är det fredag = dax för fredagsmys med antingen after work eller museébesök. Alkohol eller kultur? Vi fåår väääl seee *cliffhanger*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar