fredag 5 mars 2010

Movie Star, Movie Star, ahahar

så jäääääääääääääääääävla hungrig som jag var precis. ojojojoj. de har jag inte sett på länge...har legat inne på mitt rum med nerdragna persienner och varit hungrig i tre timmar men inte orkat, liksom kunnat-orkat för att man har ont och är klen och svag! men sen var jag tvungen att stappla med en krökt rygg ala quasimodo ut till köket där jag svalde en "rå" mamma scan-köttbulle, då har det gått långt.

anywaaaaaaaays - NY HEADER va tycks?...själv blev jag rätt nöjjd. har valt så jääla snygga bilder på alla. skämt åsido. ni ser glada ut iaf (a) och eftersom jag var tvungen att välja en bild på mig med valde jag en där jag är väldigt cool. eller nått.

nu ska jag fortsätta med mitt rrroliga liv. alltså fortsätta med att inte duscha och se streamade matprogram och sånt. puss & korv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar