torsdag 4 mars 2010

lite panik!

Dottersonen är nu sedan cirka en timma i stan! Dessvärre börjar hon få lite panik över sin planering. När ska jag klämma in familjen?
Just nu ser schemat ut som följer:
Torsdag: ingenting förrän klockan 19 då jag skall hänga med Johannes, Acke och Linus
Fredag: Träffa Linn på förmiddagen och till Kim på kvällen för middag och På Spåret
Lördag: Fika med Johan, ut med Anna och Ida på kvällen
Söndag: Söndagmiddag hemma och sen tillbaka till Stockholm
Så...min fråga är om någon har tid/lust att ses torsdag på dagen (lite sent nu jag vet) eller söndag på dagen. Jag vet inte riktigt hur jag tänker, men det är jobbigt att inte hinna se alla!
Om jag skulle missa någon så ses vi i Sthlm om en vecka och sen får jag väl ta att pallra mig ner hit snart igen. Men snälla hinn se mig innan dess!
KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar