måndag 1 mars 2010

bowling o snyggos

HAHA! Skulle leta upp en übersnygg bild på los Frittos från bowlingkvällen med Pehå och Dannie så jag sökte på "bowling" bland mina bildmappar på dotan. Visade sig dock att jag inte hade fört över de bilderna från kameran än och istället hittade jag dessa:




Döör! Detta är alltså från när jag skulle komplettera en gympalektion jag hade missat. Eftersom att det va bowling så kompletterade jag med att spela några rundor på Wii istället. Bifogade lite schyssta bilder på mig själv när jag står och svettas i min snobben-pyjamas också. Man kan ju fråga sig hur fan jag tänkte där?! vem e pinsam? Hyffsat seriöst också eftersom att jag dessutom intervjuade en kille i min parallellklass som tränade bowling... Måste ju vart en smula förvånad gympalärare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar