onsdag 14 oktober 2009

Idag har jag... vaknat av pauls förjävliga ringsignal klockan åtta fast ja e ledig idag, tvingat honom o dra för han e slapp i skallen o tycker alltid att man kan ta nästa buss, gått o lagt mig igen, vaknat vid sisådär halv ett, värmt två hembakade kanelbullar o krupit ner i soffan med dattan i högsta hugg ägnat nån timme åt att plugga till högskoleprovet insett att de ändå kommer gå åt helvete, skivit ett jättelångt mejl till janos o kommit på hur mycket ja saknar henne. Inte okej att familjemedlemmar e borta så länge.

Om jag fick 1 miljon skulle jag.... tatuera mig! o dyka skallen av allt!

En vardagskväll spenderas helst...med hela eller delar av familjen.

Just nu vill jag...tatuera mig! (o att nån ska hugga av min rygg för ja orkar inte med den)

När jag har 5 minuter över... är det alltid något som ska göras! :) hepp hepp

Skeda är...det bästa sättet att lära känna en annan människa!

Familjen är...gööödh. så jävla göööödh.

Festivaler är...göööödh. så jäävla göööödh. Husvagnar är göööödh så jävla göööödh!

Alkohol är...är GT för mig!

Kärlek är...GT. Familjen. Mamma. Paul

1 kommentar: