onsdag 14 oktober 2009

Kalle Spann.

Igår såg Frittan och jag Charlie and the Chocolate Factory! Bra är den! Vårt mål är att i år (?) se alla Johnny Depps filmer, det är en bra bit dit...

I alla fall. Jag hade såå gärna velat få en golden ticket och spendera en dag i chokladfabriken! Älskar alla påhittiga maskiner och Oompa Loompas och världen som är gjord bara av godis! Johnny Depp och Freddie Highmore är mina bästa!


Willy Wonka and the Chocolate Factory from 1971, inte lika cool:/Sladdis

6 kommentarer:

  1. "Jag älskar oompaloompsena! Undrar vart de har hittat så många personer som ser likadana ut?" - Sladdis!

    SvaraRadera
  2. Hahaha kommer du OCKSÅ ihåg det? Attans!

    SvaraRadera
  3. Det är klart! Inget man glömmer i första taget! Och nu är det förevigat här också :D

    SvaraRadera
  4. hahaha! älskar citatet! fan va tattig den första va! i år...ja allt är väl möjligt? :D

    SvaraRadera
  5. fast ändå jääävligt cool! jaa, -71 alltså. har ni sett den? ja vill se!

    SvaraRadera
  6. Jag har sett nästan hela! Chokladvattenfallet är typ brunt vatten! Not cool! Men lite småtufft kanske.

    SvaraRadera