tisdag 13 oktober 2009

Biffen

Idag har jag...vart i skolan, vi har en ny föreläsare och han är rolig så det var sköj (fast sköj är nog en ganska stor överdrift egentligen), och jag är ruskigt trött på min stalker nu. Sen har jag tittat på GG också (jag är kär i Chuck Bass) och nu väntar jag på att min mami ska ringa

Om jag fick 1 miljon skulle jag....köpa tågbiljetter till hela familjen upp till Stockholm, och antagligen fixa lite mer plats så att ni kan bo också. Sen skulle jag köpa en liten båt jag kan ha på somrarna och lite nya kläder och mina fina skor jag hittade idag!

En vardagskväll spenderas helst... med god mat, trevligt sällskap (familjen), godis och en mysig film. Dock oftast: med halvgod mat, CSI och ENSAM!

Just nu vill jag... att jag ska kunna bestämma mig för vad jag vill till våren, att familjen ska vara här och att min mami ska ringa så att jag kan bo på hennes hotell inatt :)

När jag har 5 minuter över... borde jag plugga, men är inneFacebook, för jag har inget riktigt liv!

Skeda är... VÄRT!

Familjen är... saknad!

Festivaler är... väldigt trevliga, fast lite skabbiga också. Om det är bra väder är det supervärt annars är det enda rätta husvagn! Festivaler är BRA musik och massa roliga människor! Jag vill på festival nu!

Alkohol är... jaaani... jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Förrädiskt men ganska roligt från och till!

Kärlek är... det bästa som finns, men det kan även vara jättejobbigt när det inte går som man vill (tillexempel när man är kär i Chuck Bass)!

Jag saknar er!

1 kommentar: