torsdag 30 juli 2009

TVotR/Grain

Nu gråter vi en skvätt eftersom vi i denna stund (eller ok snart) missar Tv on the Radio eftersom dom väljer Sthlm före GBG! Blir så jääla lack. :(

Oj, titta, jag bara checka massa eventsgrejor på fb så såg jag en mojo surf thäng (orka utläggningen fö) där nått band skulle spela så checkade jag det & då ser man att det är ju surfinstuktören från spot x. tokigt. Fast egentligen inte, det är en enda stor logisk röra egentligen. Här är en bild, snubben i mitten då för er med alzeimers.

PUSS / Slapp-Frittan

ps nu kollade jag på bilden paw riktitt & insåg hur jääla fula dom är. synd. surfare är ju snygga? jaja allt har sina brister...

3 kommentarer:

  1. Det var inte dom som gjorde den chill musiken som spelades på bussen? If you remember... Jag kan inte lyssna på dom på jobbet :/

    SvaraRadera
  2. mm jag lyssnade på dom o de va de icke, tanken slog mig med...

    SvaraRadera
  3. de va honom ja "strula" med när vi spela spelet. En australiensk rockstjärna antagligen. eh

    SvaraRadera