torsdag 30 juli 2009

Snillesonen

Vad lyssnar du på just nu?
Popagandas spotifylista (väldigt käck nymodernitet ;D) Just nu är det Johnossi - Man must dance

Senaste filmen du såg?
Mr & Mrs Smith

Vad ska du äta till middag?
Oj ingen aning men något gödh hoppas jag

Vilken superkraft skulle du vilja ha?
Flyga helt klart, har ju redan nästan testat det å det var såå nice

Vad blir du glad/ledsen av?
Glad blir jag av sol, leenden, Familjen, familjen, vänner, Bea, nostalgi, havet m.m :D
Å en liten tår i ögat får jag av lejonkungen, när andra gråter, när man känner sig ensam, när jag blir arg, nostalgi m.m

Vem pratade du senast i telefon med?
Det borde bli farfar det

Vad är det för färg på dina underkläder?
Rosa trosor å grön-turkos behå (ett party helt enkelt)

Vad saknar du just nu?
”Gamla goda tiden”, Malina, NZ & Aussie å en liten pojkvän skulle ju inte vara helt fel

Vad gjorde du för 10 år sedan? Vad kommer du göra om 10 år?
Dalaskolan, spionera, Splash-girls, busringa, S club 7, Lajnbajn, röda vita rosen, O'boy på mackan, King, fotboll, PH, Malin J, Johanna Nilsson, Frida, Linnéa, Delle, Mena, Linda mfl

Om tio år håller jag (fortfarande!!!) på och utbildar mig till barnläkare men är tack o lov inne på slutspurten. Jag är gift med en snygg, rolig å gosig man å andra barnet är på väg (om jag inte ska satsa på karriären först hmm...då är nog bara första barnet på väg hehe) bor i mitt redan uttittade hus i Långedrag (ska visa er någongång, har älskat det huset sen jag var liten) å så träffar jag Familjen med sina familjer å åker hem till Emmas hus vid havet haha. Å är helt enkelt så där äckligt lycklig som jag planerar att bli å allt har gått i lås precis enligt planerna :D

Dela med dig av ditt bästa minne med Familjen!
Barcelona-dygnet är ju sjukt svårslaget, likaså Australien, Barcelonaresan och Spanienresan...men även studentveckan är något att minnas, vi partade järnet, körde mottagnings-race, champagne i mängder, å studentfester å firande i största allmänhet, familjen ställde upp i alla lägen (”Frittan tar bara studenten en gång – let´s fira även om vi inte är med på studentfesten”)

KÄRLEK!

PS. Fyy faan för det här vädret, inte okej, tack å lov e jag tillbaka från seglingen igen. Det var inte whitsunday, inte det minsta. (men gödh ändå när det inte regnade ;D )ds.

1 kommentar:

  1. filåt, hinner inte fixa layouten, måste dra ut modemet, det åskar skallen av sig <3

    SvaraRadera