fredag 31 juli 2009

Rasmus Nalle

När jag, frittan och julle var på Daniel Lemma i Onsdags (superbra trots att han rakat av sig håret (!!) och hade lama körtjejer) var också vår bästa vakt där.
Jag hittar ingen bild på honom nu men han är typ vakt på alla Lisebergs-konserter.


Frida: Han ser ut som en björn. Eller typ en valross.

Pehå: En björn-valross.

Frida: Neej! Jag vet! Han ser ut som någon sagofigur. Nån bok med ett ishav man hade när man var liten.
Pehå: Jajajaa! Fast jag hade inget ishav... Jaa! Han hade blåa hängslebyxor, eller hur? (inte bamse)


Tillslut kom jag på det! Det är Rasmus Nalles kompis sjökaptenen :D (eller hur Frittan?!)/Sladdis

2 kommentarer:

  1. SKALLEN AV ALLT. Hahaha assåååå HERREGUD dom är så fruktansvärt lika så de finns inte! hahahha :D

    SvaraRadera
  2. MAN KAN INTE KOPIERA IN SIN KOMMENTAR HÄÄÄÄÄR! GUUUUUUUD! PAttis, jag skickar en grej till dig så får du publicera.

    SvaraRadera