lördag 1 augusti 2009

Adoptivsonen vill också!

Jag fick det här av adoptivsonen och självklart ska hon också få vara med å svara!

Vad lyssnar du på just nu?
With or without you - Scala & Kolacny Brothers. Som balsam för själen vet ni!

Senaste filmen du såg?
Hmm..Unborn tror jag. JAG SKREK HÖÖÖGT! Jag klarar seriöst inte av såna där filmer. Snillet och Sladdis vet, haha!

Vad ska du äta till middag?

Du, nu ska ni för höra på ena finer sak här: Jag ska laga mat! Hajemän! Basilikakyckling med klyftpotatis till middag och fruktsallad med vaniljglasskesellagrejs till efterrätt. PLUSPOÄNG TILL MIG?!

Vilken superkraft skulle du vilja ha?

Förflytta mig SVINSNABBT! Åh, det hade vart så skönt för jag hatar att transportera mig. Det tar sån tid.

Vad blir du glad/ledsen av?

Jag blir glad av massa saker. Typ barnskratt, mina vänner, blommor, kärlek, små lappar, mina sambosar, musik, dans, fina skor, solen, varmt hav. I could go on forever.
Jag blir ledsen av orättvisa. Att jag vill så mycket men inte kan allt. Farväl gör mig ledsen. Vill inte skriva mer, jag blir ju ledsen!

Vem pratade du senast i telefon med?

Kvinnan som ringde från Arkaden och frågade om vi hade några jumpsuits kvar. Heeeeee he. (Det hade vi, om ni undrar).

Vad är det för färg på dina underkläder?

Svart-vita panties, och en vit BH. Borde tvätta den. Haaaaaaaa ha!

Vad saknar du just nu?

Mat i magen, att äventyra, min familj, min solbränna. För att bara ta några saker.

Vad gjorde du för 10 år sedan? Vad kommer du göra om 10 år?

För tio år sedan var jag Geri i Spice Girls och vi gjorde framträdande inför klassen. Haha, ALLA gjorde sånt? Jag var tillsammans med Björn (som numera bor tillsammans med min nuvarande pojkvän, haha). Jag började spela fotboll, hade sån där ful Robyn-frisyr och övade på smajlet till klassfotot en vecka i förväg. Ser för övrigt så jävla fejk ut, men vi bju'r på den!

Om tio år är jag förhoppningsvis utbildad till något som jag brinner för. Förhoppningsvis hjälper jag människor på ett eller annat sätt. Jag och min lovie bor tillsammans i ett vackert, vitt hem med träbalkar i taket. Kanske har vi ett barn. Eller en katt. Det spelar ingen roll, haha. Jag hoppas att jag om tio år älskar livet precis lika mycket som jag älskar det nu. Förhoppningsvis mer.

Dela med dig av ditt bästa minne med Familjen!

Haha, ja ett av de bästa är ju iallafall då jag träffade två av medlemmarna på Nya Zeeland, för om jag inte gjort detta så hade jag ju aldrig träffat fler medlemmar. Men eftersom vi inte hänger så ofta så får ju festen hemma hos Sladdis, samt kvällen på Neffis bli mitt bästa minne. Det var för övrigt sjukt kul! Haha, någon som vet varför jag har armen runt killen på spårvagnen? Jag skulle ha en körv, och Matis skulle ha tillbaka sitt inträde. Alla dansade och det var en GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDHKVÄLL! Jag gillar er, allihopa! (Även er jag inte träffat, kärlek till er alla!)

/Sladdis å Adoptivsonen!

3 kommentarer:

  1. Frittan aka Slappis2 augusti 2009 kl. 14:53

    haha den kvällen går inte av för hackor! :D för jävla konstigt band det där scala and the körvs brothers eller av det va! rätt fäztligt ändå

    SvaraRadera
  2. ÖÖÖ adoptivis, kom till GBG snart föfaaaan!

    SvaraRadera
  3. jag tror inte jag ängnade bandet en endaste tanke, utan mer "var det ett band där?!"
    ;D

    SvaraRadera