måndag 27 juli 2009

Sladdis


  1. Vad lyssnar du på just nu? Au Revoir Simone (Synd att man inte läst franska så man inte vet hur dom ska uttalas!)
  2. Senaste filmen du såg? Bröderna Grim med Heath Ledger och Matt Damon :D
  3. Vad ska du äta till middag? Vet inte än, men jag åt Paneng med couscous till lunch.(rester från min middag med Dottersonen och Slappis från igår). Antagligen blir det scrambled eggs och vattenmelon
  4. Vilken superkraft skulle du vilja ha? Frysa tiden så jag kunde börja komma i tid en gång för allt.
  5. Vad blir du glad/ledsen av? Jag blir glad av sommaren, kvalitetstid med familjen och gosiga duntäcken. Jag blir ledsen av regn och kyla, ofrivillig ensamhet och när saker inte blir som jag tänkt mig.
  6. Vem pratade du senast i telefon med? Gun tror jag hon hette..
  7. Vad är det för färg på dina underkläder? Svartvita trosor med döskallar och rosa behå med jordgubbar (mismatch for sure)
  8. Vad saknar du just nu? Janos, Pysen, Australien.
  9. Vad gjorde du för 10 år sedan? Vad kommer du göra om 10 år? För 10 år sedan bytte jag mest Spice Girls bilder, hade jätteful lugg och gick runt i jazz-byxor. Om 10 år befinner jag mig på varmare breddgrader, har jag en man med bruna ögon och är chefsredaktör för Vogue.
  10. Dela med dig av ditt bästa minne med Familjen! Det första jag kommer att tänka på är dygnet i Barcelona förra året (strax efter att familjen "skapades") Vi shoppade skallen av oss, hyrde ett hotellrum att dumpa alla påsar i, åt tapas-middag, fick gratis champagne och dansade hela natten.

1 kommentar:

  1. Haha! Jag gillart, allt. Såklart.
    Hoppas ingen mindear över att jag tog ett gammalt släkt-minne istället för nya familjenfamiljen... <3

    SvaraRadera