måndag 27 juli 2009

10 frågor - SLAPPIS

Först ut blir väl Slappis själv då...

1. Vad lyssnar du på just nu?
Noah & The Whale - 5 Years Time

2. Senaste filmen du såg?
Bröderna Grimm. Den va bra!

3. Vad ska du äta till middag?
Potatis & löksoppa :)

4. Vilken superkraft skulle du vilja ha?
Jag skulle nog vilja kunna höra vad andra människor tänker, på gödh & ont.

5. Vad blir du glad/ledsen av?
Glad av jävligt bra musik, vissa inlägg på le love, Familjen & kärlek i största allmänhet.
Ledsen av döda djur, vissa inlägg på le love & kärlek i största allmänhet.

6. Vem pratade du senast i telefon med?
Mor, igår.

7. Vad är det för färg på dina underkläder?
Rosablommigt & svart.

8. Vad saknar du just nu?
Ehm jaa. Ahjustdet.

9. Vad gjorde du för 10 år sedan? Vad kommer du göra om 10 år?
Då gick jag väl i 2an/3an med delar ur Familjen! Vi hade kak-fester i Sladdis lekstuga med illgula väggar, gick i gymnastik & gillade hässtarr skallen av allt. Hade sne lugg som mamma klippt. Och en vandrade pinne som hette Sally som dog för att jag inte matade henne för jag vågade inte öppna locket på hennes burk. En fiiiin uppväxt.

Herreguud nu fick Sladdis påminna mig om att jag hade glömt skriva vad jag gör om 10 år. Å andra sidan finns det inte mycket fakta & ge på den fronten. I have noo fukking idea! Jag vet inte ens vad jag gör om 5 veckor. Paw riktitt. Men ja, kan ju hoppas att jag kommit på något bra & att en Slapp-familj är på väg/redan kommen för då är man ändå 30, holy shit. Kärlek ska det vara.

10. Dela med dig av ditt bästa minne med Familjen!
Ghettokvällen i Tynnered. Vet inte om det är det bästa men det är rätt sköj i alla fall. Victor utklädd till hare åker runt i en kundvagn som Jonatan puttar på, sen kommer 10 kids i 11-års åldern & snor kundvagnen & allmänt börjar mucka gräl. Vi drar när dom hotar om att dra dit deras brorsor. Sen kommer vi hem & då har johanna blivit av med plånkan, sånt jävla oflyt. Men kul vare!

1 kommentar:

  1. Bästa ideen det här :D! Lär väl inte bli mer än du å jag som gör det dock...

    SvaraRadera