måndag 27 juli 2009

Dottersonen

Först ett hemskt erkännande! Jag insåg precis hur sällan jag skriver här (jag var tvungen att fråga sladdis om inloggningen), eller det har jag ju insett för jättelängesen. Men jag läser iaf!

Vad lyssnar du på just nu? Jag lyssnade precis på Laleh, men pappa stängde av för att titta på nyheterna, så det lyssnar jag på just nu.

Senaste filmen du såg? Bröderna Grimm med S&S. Den var läskig!

Vad ska du äta till middag? Jag åt precis färskpasta med köttbullar. M-m-m!

Vilken superkraft skulle du vilja ha? Att kunna flyga, det verkar så härligt när man drömmer om det. Fast egentligen vill jag vara en häxa så att jag kan trolla och vara kompis med Harry, Ron och Hermione!

Vad blir du glad/ledsen av? Jag är nästan alltid glad, det gäller att se saker positivt förstår ni! Men mest musik, kärlek och vänner antar jag.
Ledsen blir jag när folk är elaka och när jag är för trött!

Vem pratade du senast i telefon med? Jossan som ville prata med Clara.

Vad är det för färg på dina underkläder? Vita (rrrrooligt!)

Vad saknar du just nu? Alla vänner jag inte träffat på länge och Johan som ryckte in igen imorse, det är tomt på hans rum nu.

Vad gjorde du för 10 år sedan? Vad kommer du göra om 10 år? Gick på Hagenskolan, lekte med Anna, Ida och Linn, hade discon mest hela tiden och lekte småstjärnorna.

Om tio år...JISSES! Jag tänkte att om tio år då pluggar jag väl och är 25, men jag är ju 30(!!!!!!!) om tio år, INTE OKEJ! Då är jag programledare på Lilla Sportspegeln:) Då får jag jobba med både barn och sport (det är tur att jag inte begränsar mig iaf). Sen bor jag i Götet och har väl börjat skaffa mig en liten familj. Har massa trevliga familjemiddagar med resten av familjen är också ett måste!

Dela med dig av ditt bästa minne med Familjen! Oj, det är ju mååånga. Men det får nog bli någon av alla utekvällar i aussi. Särskilt våran sista vecka i Cairns. Det är kanske lite tråkigt just för att det inte är hela familjen som är med, men vi hade så roligt så det är bara ett måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar