måndag 27 juli 2009

farsans andra inlägg!


Måste börja me o säga fan va gött att familjen alltid har samma lösenord till sånna här grejer, för nu ba vaffan har vi för lösenord. Men ja behövde inte tänka länge!


Förövrigt skulle ni höra min mami i detta nu, hon e en rolig typ hon! Sitter o gormar med i allsång på liseberg samtidigt som hon skriker att ja måste komma o titta på johan palm. Nej mamma ja vill inte.

Om de inte regnar imon ska vi plocka svamp.

Idag hade ja en kund som fråga va samma väska kosta minst 15 ggr. Slutar med att Carro kommer in på lagret o säger "vakostardeeen?" tills ja dör av skratt! rrrrrrrrrroligt.


Ja vet inte om ja kommer lyckas lägga upp nån bild här!



Vad lyssnar du på just nu?

Min mami! hahahah


Senaste filmen du såg?

Antagligen harry potter hemma hos adrian!


Vad ska du äta till middag?

Den ligger redan i magen o bestod av en brie o salamiemacka med för mkt philadelphiaost. Oklart.


Vilken superkraft skulle du vilja ha?

Teleportera mig, fatta va mkt tid man hade sparat. O pengar, fan ta västtrafik, cyklar o framförallt dyra flyg.


Vad blir du glad/ledsen av?

Ja blir glad av mycket!:) Gin tillesempel, familjen såklart. När farsan är extra fiiin. När jag hittar folk som har tatuerat in ernst på magen, fast då blir ja ledsen med för ja känner att ja kommer aldrig komma på nått mer klockrent tatueringsmotiv. Ledsen blir ja av o sakna grejer, o framförallt personer. O när allt e orättvist. Kan man inte bara få garva sig igenom livet? O när jag måste va mer vuxen än ja e!


Vem pratade du senast i telefon med?

de va nog kristin, hon telefontrakasserade mig imorse, o de enda hon ville prata om va reklamationer o mina oklara anteckningar- oavslutade meningar o sånt!


Vad är det för färg på dina underkläder?

svart bh o svarta trosor me rosa körsbär ( som syns igenom min svarta tunika men va ska man göra?)


Vad saknar du just nu?

Min pappa (L), o janos med fötterna mor min vägg i min säng!


Vad gjorde du för 10 år sedan? Vad kommer du göra om 10 år?

Oj tio år sedan, då lekte ja nog med hani mest jämt. Spela handboll o tvspel o hade de gödh.


om tio år, då e ja utbildad socionom, divemaster och massör. Har precis fått mitt första barn o han en snygg o rik man med tatueringar, jobbar i Göteborg för de mesta (som socionom ett par dagar i veckan o annars som massör i mitt stora hus vid havet) o över jul o nyår sådär åker ja till spännande platser o dyker. På helgerna går ja i slottskogen med familjen som oxå börjar få barn nu o på helgkvällarna bjuder ja hem familjen på grillat!


Dela med dig av ditt bästa minne med Familjen!

Oj, måste nog säga bussresan ner till spanien. Det var då familjen växte fram. O sen varje gång vi har fått en ny medlem såklart!


Kärlek

3 kommentarer:

  1. fyfan vilket fult formaterat inlägg. ber om ursäkt för däääääääääääää/farsan

    SvaraRadera
  2. hahahaha! du är allt bra underbar du farsan! och ernst, tänk att ha ernst på magen!

    SvaraRadera
  3. Frittan aka Slappis28 juli 2009 kl. 14:42

    hahaha ett garv langas

    SvaraRadera