fredag 8 maj 2009

svettnyllen vol.2

Hej allihop! Sahar nagra dagar senare kan vi lagga till ytterligare en sak pa listan

- Dom hade bedbugs.

Javla skabb. Sista natten innan dom chekade ut (tack&lov) sa kom dom in i rummet mitt i natten & andades (eller ok inte andades mer typ...flasade, ahfyfan) ashogt & tog kort pa varandra (tror jag iaf) & skabbades sa dom kan ha dom korten att titta pa sen nar dom (mot all formodan iofs) skulle glomma litegrann hur det ar att vara superskabbiga.

Haha, jag ar sjuk i huvudet, fattar inte hur jag orkar driva en san har stor hatkampanj mot dom, men natt ska man ju gora nar man star har pa singapores flygplats & vantar pa att fa satta sig pa 13h-flyget, pepp!

Snart far vi val hitta pa ngt annat, sa som att ata pa BK eller knarka aksjuketabletter eller smorja in benen med medsmugglad body lotion (schh sag inget till kyparn). Jaja lat ga. Allt har gar pa tid. 09:03. 08:55 (de tar lite tid att skriva ner tiderna pa tangentbordet)

Sen iofs har jag mjokat film den har forsta etappen
- Taken (rekomenderas starkt)
- He's just not that into you (ok)
- Marley & Me (latt att grata till om man ar mesig, vilket vi alla ar nar det kommer till djur)
- Halva Juno sen tog tiden slut, men den e ju bra som vi alla vet!

07:25, gotta hinna med lite annat! KARLEK vi ses snart dom flesta av oss! <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar