måndag 11 maj 2009

Efterblivet

HEMMA HEMMA HEMMA!

Nu får jag börja helt pa ny kula. Måste lara mig använda ÅÄÖ. Asså serridirr__ Hahaha efterblivet. Frågetecknet ligger inte heller där det brukar. Och inte:;<>. Hur ska det sluta?

Det är asjobbigt för nu har dom formaterat om hela dattan så alla mina bilder, all min musik, mina favoriter & allt ligger på en annan hårddisk. PLus att då måste jag installera om massa grejer tex Canon-saken så jag kan föra lver bilder ratt. Så nu tar allt 3000 ggr langre tid. ad ska man göra?

Fan palla. Jag tror jag ger upp. Jag måste nog leta igenom päronens gamla lp-skivor istallet. Ojda. Loveyahlongtime (gay foo sho) (haha nu tankte jag hitta ett sadant har /, det tog aslang tid innan jag hittade det!) / FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar