tisdag 12 maj 2009

Ett tocken på min tacksamhet

Tänkte förenkla hela skiten för oss asiater&aussiebrydar genom att skriva upp citat från resan här. Då slipper vi fixa med sånt sen. (Arbetslös, javesst)

- Här kan man va/sitta/stå/ligga/springa
- - "Jump on"
- "Sweden"
- Kärlekssjukan
- Alla som inte dansar är blöta bröd
- "Do you have like a place you can find lost people?"
- Där kommer dom! Där kommer dom! Där är dom! Där är dom! Där va dom! Jag såg dom!
Stor dag idag!
- Försten på, sisten in!
- Åh-hå-hå-hå
- "[Valfri kroppsdel/klädesplagg] är ju inte till din fördel va, men jag är jävligt desperat ikväll...såå..Du. Jag. Där om tio."
- "Där står du. Här står jag. Då kan ju vi stå här tillsammans"
- "Låset ligger i nått som är tungt! Jag kommer inte ihåg vart, men i något tungt!"
- Buck it up, buck it in!
- "Som jag brukar säga lite spontant sådär"
- -"Har du 2 filtar?!?!?!!"
-"Ja, men dom är ju jättesmala"
-"Men de e la du med?!"
-"Du tror väl inte jag är det dygnet runt?! Jag är smal hela dagen kan jag aldrig få slappna av & släppa ut magen????! Eller?! Ha-ha-ha?!"
- "Jag kan ha den som accesoar"
- "Kinesen har varit borta i 20 minuter, ska vi ringa polisen?"
- Kompistjejerna <3
- "Jag är som olja i lås"
- För mandarinerna!
- "Fyra delat på 3 ungefär" (logik?)
- Danniebaba & Mbhai
- Men nu ska vi inte stoppa alla i ett körvskinn
- -"Du kan dricka lite vatten?"
-"NEJ. JAg tänker nog testa att vira ett reselakan runt halsen & hoppa från balkongen"
- "Har det gått lång tid?" (=vad är klockan?)
- -"Luktar det inte bränt?"
-"Det är kopplingen"
-"Eeh, hur vet du det?"
-"Jag har bränt den själv"
-"Borde vi göra något?"
-"Typ öppna motorhuven?"
-"Men det är ju kopplingen det är fel på..."
-"Men man gör alltid det! När det är något fel, typ kokar & grejer"
-"Men det är kopplingen & motorn kokar inte..."
-"...men det är ju varmt här inne!"
- Ett tocken på vår tacksamhet
- Du ska inte jämför dig med andra! Du ska jämföra dig med dig själv! Men då jämför man ju två likadana saker...
- Tycker du om mig? Jaaa, det gör jag! Får jag komma till dig? Jaaa, det får du!
- "Tänkte jag lite spontant sådär"
- Sherminator
- "ARE U OK?!" "I'M FOCKING OK!!!!"
- Åh det vade ljus
- "Jag kom ihåg att klockan var 12 nångång igår. Men jag kom inte ihåg om det var när vi kom eller gick.
- Sitta & uggla
- "Man kan bli pigg av att flyga"
- "Vad sysslar ni med?"
"Jag sitter här halvnaken & svettas"
- "Vi såg en fladdermus utan fladder"
- "Vad ska vi göra idag?"
"Skeda!"
"Packa!"
- Jag är en köttbulle [kiött boule] Jätteshitt. Du äer jätteskånsk. Inte bra. Jatte bra. Jag älskar dig. Jätte inte bra.
- Jag hade velat vara känd för att vara världens coolaste unicorn.
- Landet långt bort om något. Magiska fötter.
- En naken ängel i min säng.
- "Varför pakar du nu?"
"Det är tråkigt att packa så jag tar det nu & det roliga sen"
"Och det är?"
"SKEDA!"

* = jävligt bra raggningsrepliker

KUL! / Frittan

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Helt underbart! Vi är då allt bra roliga vi :)

    SvaraRadera