onsdag 13 maj 2009

Moment of truth

(förlåt för att jag spammar den här bloggen)

VET NI VAD JAG HAR GJORT!?!??!?!?!?!??!?!??!?!?!??!
Ni kan aldrig ana, men ni kanske blir lite besvikna på att slappis inte lever upp till sig själv.
I vart fall - *dam dam dam* SPRUNGIT!
Jag avvadar skallen på mig själv.
Fast det var astråkigt & jag sög & jag är skittrött i benen. Men vad ska man göra? Det är ju alltid en början på att komma in i mina gamla jeans *ångest*

Det är typ starten på min nya diet med. ÄT-dieten. Ä=äta, T=träna, man tränar så mycket så man kan äta lika mycket. Genialt om jag får säga det själv... Det är bra för då kan jag äta mycket kebab ikväll!
Men fan. Fan vad jag är trött...får ta det lite lugnare nu. Borde egentligen göra som farsan & vila mig i kebab-form. Det är ju egentligen mer min melodi...
Jaja PCEOUT / Slappsonen aka Frittan

1 kommentar:

  1. jag GÖDHAR LOSS på ÄT-dieten! paaw reekhteet det är ju det bästa på ÅR och DAR! gööödh! MEn bra vi kanske kan bli träningskompisar för jag tänkte också börja springa när svininfluensan har lagt sig...

    SvaraRadera