tisdag 19 maj 2009

jahaja

När man återkommit till den alldeles för vanliga och tråkiga vardagen med en hel dags arbete framför sig å det enda man vill göra är att återvända till ett soligt och slappt Australien så är det iallafall tur att:
-Solen skiner och det är varmt.
-Man har tränat och är full av träningsendorfiner.
-Man har naturgodis (kampanjpris på Hemköp -woho!)
-Man har haft en bra helg att tänka tillbaka på.
-Man har en rolig helg att se fram emot.
-Man har så många bra kompisar som faktiskt också befinner sig i samma vardag (alla mer eller mindre misäriga över detta)


Jaha... det va la roligt detta då :S Tycker bara att det är synd att det bara är Slappis som uppdaterar hela tiden. Å jag är jätteuttråkad.
Jag hade nåt vettigt att skriva igår kväll men jag glömde av vad :/
I förrgår drömde jag att jag simmade med isbjörnar och precis innan vi skulle simma med näbbdjuren så vaknade jag!

/Sladdis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar