onsdag 6 maj 2009

Svettnyllen

Ojoj. glomde saga att vi har 3 praktexemplar av SVETTNYLLEN pa vart rum just nu. Jag dor av skabbighet. Har ALDRIG ALDRIG ALDRIG sett nagra som jag blir sahar acklad av! No kiddin'.
Listan ar komplett:
- Assvettiga hela tiden
- Har asfula hud&bajsfargade klader
- Anvander spraydeo (av vad?)
- Roker pa
- Dricker hela tiden
- Dricker lask kl 10 pa morgonen
- Pratar skabbig engelska
- Andas HOGT
- Snarkar CEPE-hogt, har aldrig hort ngt liknande

Jag soyr av att skriva om dom. Maste s l u t a ! ! !

saknar er normala frasha mannisokor!

3 kommentarer:

  1. jööööran (bara lite svettig)6 maj 2009 kl. 14:21

    åh fyfan! Cutta dom eller nåt! Eller bara spring därifrå och KOM HEM!

    SvaraRadera
  2. hahaha där fick jag mig ett GÖTT skratt! fyfan vilka svin det finns ändå! kom till london ist, här sover vi som tre inlagda sillar på rad och andras och svettas bara lite lagom högt.. komsi!!

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!

    SvaraRadera