torsdag 26 mars 2009

vååår



Var på en Outlet i New Jersey i helgen och shoppade upp lite surt färvärvade musikservicepengar.. på bla det här:


American Apparel-truja alá likandan som Janos har tror jag? Modellen är det gödhaste. I sann modebloggsandra måste jag påpeka att färgen är najzigare i verkligheten.



jaha nu hamnade skiten på fel håll och jag lyckas inte rotera den, men göllig kjol iaf.




Schlappaste linnet, älskar knapparna <3


Gyllene skor of course! Det va ju omotiverat detta då men nåt ska man göra!
från det ena till det andra...

...så m-m-m älskar jag den här mataffären! Delen där man kan plocka ihop sin egen måltid, antingen sallad, indiskt eller soppa är favoriten. Jag bara går runt där och seriöst dreglar! Ska ta med matsonen dit en vacker dag. Skulle det inte bli av gör det inte så mkt för antagligen är det dit matis kommer att komma när hon dör.




Såå jag köpte med mig lite sallad to go så att säga och gick till central park. Vet inte hur gott det ser ut men det var sjukt smaksigt. Torkade tranbär = GÖÖÖDH!

wohooo vår! krokusar och snödroppar och grejer som blommar som aldrig förr, dgb!
Jaaaag gillare :D


Jepp, sunny day.




Tillsist lite pics från mitt kära boende.

Kreativ bh-torkning när man är för snål för att torktumla.

Inspirerande utsikt jag vaknar upp till varje morgon.

Sticker ut huvudet ur fönstret i nackspärrsposition och leker john pohlman en stund. (nån som kommer ihåg honom? den gamla vädergubben på svt..)
förresten så är jag pånyttfödd som 21-åring nu! Ska försöka fira det i helgen...
pussar/jöran

3 kommentarer:

  1. O HERREGUD SKORNAAAAAAAAAAAAAAAA! jag dor, fan va snygga! De andra va langt ifran dumt med men skorna seriost!!! oj oj oj, nu bl;ev de svart att andas! harligt att hora att du frodas o hare gott, vi saknar dig harborta speciellt nar vi gor hurtiga grejer som att surfa! :) Alskar dig puss o kram fran far!

    SvaraRadera
  2. TYP KJOOOOOOOOOLEN?!?!?!??! <3 JAG ÄR KÄR

    åååh va jag älskar dina bilder! Fint inlägg i bloggen!
    keep up the good work!

    har du fått igång datorn?!?!?!

    litar på dig!!!

    SvaraRadera
  3. hahahaaha aaah underbara du!
    saknar dig!

    SvaraRadera