onsdag 25 mars 2009

En touch av GBG

Jag tänkte jag skulle göra verklighet av Jörans förslag på en Gbgupadte. Jag tycker det har florerat lite väl lite regn, tristess och apati på den här bloggen på senaste. Apropå att använda helt fel ord vid fel tillfälle, vilket har blivit lite av lens o mitt signum här hemma. Vi håller på att smälta samman till en vandrande språklig katastrof. När vi bara har varandra att prata med spelar det ingen roll vad vi säger längre för vi förstår varanda ändå- vi är i symbios. "när vi två blir eeen" Alltså missbrukar vi svenska språket som det ALDRIG missbrukats förr! Men gött e DET antagligen. GÖTT e det.

Nåväl. Jag känner mej lite lost på vad som finns att dela med sig av på updatefronten till er äventyrare som kan vara något sånär stimmulerande att läsa. Här präglas vardagen av coop, lidl, fest, prommenader och kaffe. För jens av jobbsök och slappande, numera en hel del tillsammans med sitt nya ragg :) som för övrigt har pojkvän! :/ wohohoho...


Pål o peter hänger i sin oförskämt gödhiga lägenhet och det slog mej häromdan att jag inte träffat arvid o slövictor sen pehå åkte typ! inte så gödh :( jajajja vad ska man göra. Nåväl. så har vi fest o klubb o sånt som vi ju numera gör på rutin. Senast spanade vi in ritz, det var gödh men medelåldern låg väl på typ 30, så det blev röda sten efter det, Luxury hade klubb o ni hade DÖTT för musiken som spelades, det var extasryck och söndergödhilation som hemsökte kroppen vid VARENDA LÅT! jajaja...


Vad händer annars? Min jobbarkompis trampade på en glasbit häromdan på jobbet, den gick igenom skon, det blev lite blod o grejjer. dramadramardama


Miki fyllde 20 i veckan :) på hennes party hittade jag marcys, emma! Det var riktigt trevligt. o jag fick nostalgitrippar till när han ramlade baklänges i sin röda CGjacka och till rockfesten..! hahaha


Jag har numera linser förresten och len köper sina nya glasögon i dagarna!


Idag blev jag sugen på o åka till bengans o köpa allt som finns med thåström och Imperiet. Men det hade ju vart det onödigaste jag kan göra i detta läget. Det är för övrigt ett skämt att ryan air förväntar sig att len o jag ska lyckas begränsa vår packning till 15 kilo???? Eller nej, det värsta är att det inte ens är ett skämt. AV VAD? Så att ta med musik på nåt annat än 1grams usb känns uteslutet, som något aldrig kännt sig uteslutet förut. Att ens tro att jag ska kunna ta med mej 10 par skor är ju också ganska uteslutet. Min lista vill att jag tar med mej 10 par, skämtar jag med mej eller?


Apropå klubb btw ska vi till premiären av riorios nya klubb ANIMAL på fredag, det kommer bli en fest!! På lördage åker jag o ser Dylan i malmö, det ska också bli en dag att minnas :) medan jag ser på bob festar nog len skallen av sig på klubb shambler, också på riorio.


Peppar för lnd nu, vi åker om en vecka exakt idag!




Det var väl mest det, familjen!


Jag saknar skallen <3




PUSS Janos

3 kommentarer:

  1. WOHOOOO!!! underbart inlagg! alla star & garvar nar vi laser, vilken skrivargladje de kan finnas i familjen godh ibland! Dannies ogon borjade svida for vi tvingade henne & lasa sa fort! underbart! KERLAK till er alla jorans inlagg udner agde minst lika mkt! hiphop i ny GENUINT som fan!!!!!!
    POUSS! // DAFREM

    SvaraRadera
  2. hahahha jag kan föreställa mig de smärtor det svenska språket får utstå när peji&len släpps lösa.... inte nådigt antagligen!

    åhh jag ill också klubba!! (men det kan jag nu, wohhoho!)let's go!

    EN VECKA! det är ju crazzzy! Och femton kilo är antagligen det tråkigaste skämtet som kuken någonsin har skapat.. "av vad" är ett för svagt uttryck.. Det är bara att önska er lycka till. Som uppmuntran kan jag ju säga att jag hade 23 kg och det känns som att jag har 2% av min garderob här...!
    pössinöss

    SvaraRadera