torsdag 26 mars 2009

ojojoj! Farsan skriver sitt forsta inlagg pa bloggen, antligen har jag orkat forsta hur den har skiten funkar! (nymodigheter!)

fan, nu vet ja inte vad ja ska skriva!.... VI HOPPADE FALLSKARM IGAR!!!! basta nagonsin, herregud extasen fann inga granser. MASTE goras om, garna pa denna resa!



Tankte fa ur mig lite saknad till resten av familjen med, nog for att jag har ganska manga soner med mig men fan de e svart att leva utan er andra! Fast de va annu jobbigare o prata i tefilon (ringde janos haromafton) o de slutade i grat! soner soner!



Kanns som jag svamlar nu, men de e varmt. Skyller pa det.



Gott med gbg uppdatering fran janos sida med, aven om den bara innefattade fest. fest fest fest, gor ni inget annat nar farsorna ar borta. Da dansar rattorna pa bordet typ.



om man skulle forsoka sig pa att farga de ja har orkat fa ner nu. Rosa kanske?



Karlek fran Godhfar!

2 kommentarer:

  1. Namnlöse sonen29 mars 2009 kl. 01:28

    hahaha. förlåt far.
    Janos har verkligen tappat det. Festar sönder och samman sin lelle kriopp! Jag ska försöka hjälpa henne ur träsket!

    men en lite klumpig elfantrosa fågel viskade i mitt öra att när farsorna är borta härjar de VILT på bordet! stämmer detta?!
    /Rebecka

    SvaraRadera
  2. wooow farsan langar teknikintresset!

    FALLSKÄRM! Jag döööör va coolt!! Herregud ni liksom bara hoppade? Satt ni ihop med nån annan när ni gjorde det?

    SvaraRadera