söndag 29 mars 2009

Gud hjalpe mig

damdamdamdamdaWOHO!
Jahaja, tankte att det inte fanns sa mkt att gora har pa internet sa da far man val slanga ivag ett inlagg. Hemma hade det ju inte vart nagra probbs med att branna ivag en halvtimma framfor dattan (latt 5 timmar utan att ha nan koll pa tiden) men har orkar jag bara inte lasa alla bloggar & hemsidor som man dagligen trampar inpa... Va ska man gora?

Ehehehe vi ar i vart fall i Surfers nu, hostelet ar asaskabbigt men som tur va flyttade dom 3 hysteriska australienskorna ut fran vart rum idag. Det "enda" som ar kvar fran dom ar deras ruttnade Donken-burgare UNDER sangen. Javla cpn. Dom skrek & gormade klockan 8 imorse! Fyfan. Sen va dom tjocka ocksa. Assa ingen av oss ha val problem med det men vafan, kan dom ta sig i kragen sa dom typ inte dor i fortid av alldeles for mkt McD & alkohol? Anna SKipper hade inte vart nojd inte.
Igar kvall borjade vi "parta" 5! 5!!!!!!!!! AV vad?! Samst. Nan javla barrunda med 5 barer etcetc. Det kandes mer som den mest akwardaste singeltraffen ever, alla va sssssuperdesperata & de va inget att sticka under stol med inte. Sa var kvall slutade pa DOnken (hahahhaa de galler att inte ha nan moral eller vafan det heter!! Typ klanka ner skallen av allt pa dom dara for dom ater tjockismat sen gor vi sjavla det & framforallt jag!!!!!! HERREGUD! Jag har atit cheeseburgare 3 dagar i rad! GUD HJALPE MIG. Det blir andring med det nar jag kommer hem....eller from nu? Iaf ar jag inte lika tjocka som dom. (gud forlat mig for skitsnacket(A))) men anda...va ska man go?

jaja trakigtinlagg.com & det suger att tidsskillnaden e har sa mkt, orka 9 timmar....jooobbitt. Ingen msnande eller natt sant inte. deeeppitt. O JA! nu la fejjan ner sig utan att jag hinner logga ut sa da kan dom ju borja haxa sig. fuck yeah whatever KARLEK i massor //Fritz the Man

1 kommentar:

  1. hahahha det är rätta ukrainska takter att inte vara rädd för en desperatsingelkväll! Och som sagt dubbelmoralen är på topp när du dissar deras alkohol/donken-diet och sedan berättar om eran partykväl som avslutades på donken... hahahha!

    SvaraRadera