torsdag 3 maj 2012

Dagens bästa dagens sämsta

Dagens bästa: Förutom det självklara; sol & balkonghäng, kundtjänst som levererar! Fick 2 StyleBy i brevlådan idag varav den ena med en faktura för 1 nummer. Ringer opp kundtjänsten och säger att jag faktiskt sagt upp ena prenumerationen i tid (tror jag) och inte behöver mer än en tidning. Han stryker fakturan och slänger in ett extranummer på min nya prenumeration!

Dagens sämsta: Cyklister som inte kan trafikreglerna. Inklusive mig själv, skäms lite när jag är ute och susar på vägarna. Jag måste börja tänka mer som en bil.


(jag gör detta till en ny kategori, feel free att anamma konceptet)

1 kommentar:

  1. Världens sämsta: BILISTER SOM INTE KAN TRAFIKREGLERNA och har noll koll. Det är så lätt att se på folk att dom inte är uppmärksamma ÖVER HUVUDTAGET. Den där flackande blicken eller stirret rakt fram. NOLL KOLL. KOllar inte ens högervänster i korsningar, glömmer heeeeelt av döda vinkeln och visar fan INGEN respekt. Må fan ta alla bilister.

    SvaraRadera