onsdag 30 november 2011

FLYT

Okej. Pepparpeppartaiträ och körviträ och allt sånt. Meeeeen. Mitt flyt i livet just nu. Låt det stanna för alltid.
Jag ska göra det råååååååååååååååligaste nu i vinter!!!! Upp! som är bra för ungdomar när det gäller jobb/plugg hade en uttagningen till en eventutbildning som dom har tillsammans med filmfestivalen igår. Och jag sket på mig av nervositet när jag helt plötsligt satt där på nån slags audition framför 3 pers som stirrade ut en och bad en berätta varför man skulle få gå den och vem man vad och allt sånt. 
Så ringer dom idag och ba; tjohej, vill du gå den? OM jag vill?! JAJAJAJA.
Så nu ska jag from nästa vecka till februari typ lära genom att göra. Vi kommer delas in i olika grupper som alla har med sponsringssökande och marknadsföring att göra och antagligen kommer jag ha hand om barnfilmfestivalen några dagar innan men framförallt, HÅLL I ER, fixa i ordning/inreda/styla/whatever Lagerhuset som plats för seminarium/häng/bar/klubb. AV VAD?! Är det sant? Kommer jag vakna imorgon och inse att jag drömmer? Mitt liv är på uppåtgående och jag har typ en framtida plan. Flytet i mitt liv just nu = WINWINWINWIN.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar