onsdag 23 november 2011

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

okej, asso ja får verkligen skylla mig själv MEN: har du bävat hela hösten över de jävla rollspelen o samtalsövningarna som vi ägnat oss åt typ dygnet runt i skolan nu. De värsta har ju hela tiden varit att den torsdagen den 24 skall spelas in på video (ja, imon).

Min grupp ska spela in ett samtal med en kille 23år med aspbergers o hans mamma, killen vill ha ett eget jobb o boende Ja tänker ni, samma fall som jag DAMPADE SÖNDER ÖVER häromdagen, samma fall som fick mig o känna att dehär går ALDRIG jag kommer aldrig någonsin kunna prata med någon, tur att ja ska bli massör också.

Så sitter vi idag, ska bestämma vem som ska vara vem imorgon jag får ur mig "jag e ändå lite smygpepp på o utmana skallen av mig själv o va samtalsledare" VAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!!!!!!!!! Jag kunde ju likagärna sagt jag e rätt sugen på o göra bort mig totalt inför halva klassen, o dessutom göra det på film. Varför gör jag dehär mot mig själv?
Nu sitter jag o försöker lära mig LSS lagen utantill, pluggar syndrom för aspbergers o försöker tänka ut smarta saker o säga när allt skiter sig. Fast ska jag vara helt ärlig går tankarna mest åt hållet HUR FAN STÄLLER MAN KONKRETA ÖVERTYDLIGA ÖPPNA FRÅGOR SOM STARTAR PROCESSER? (utan o kränka, eller leda in körven åt nått håll)

Hur hade Gaudi gjort?

2 kommentarer:

  1. hahahhah fan misär skallen misär!! men asså grejen är väl att du ändå vet att det är gött att fulutmana sig själv så där för det är så sjuukt gött efteråt + att man lär sig massa! *Pretto* eheheh men jag är säker på att det kommer att gå som en dans farsan! men för övrigt är det nån som ska spela att den har aspergers då? måste också va himla svårt!

    SvaraRadera
  2. hahaha!!! ja de e en stackare som ska spela dennis med aspbergers också, jag fick pröva på den rollen idag o de e fan inte lätt. Man försöker typ sitta o tänka fan va svårt de e när dom ställer mycket frågor, nu jävlar ska ja svara så kort o korrekt jag kan åh åhåhåh va roligt mitt specialintresse programmera datorer är. men de e skitsvårt.

    SvaraRadera