måndag 23 maj 2011

Rövbög

Jag går fan under av aggressivitet. A-kassan är fan det mest katastrofala jag någonsin varit med om. Jag kan inte ens förklara hur i HELVETE man kan vara så invalida som dom och jag kan verkligen inte förstå det. Maktgalna jävlar som inte förstår ett jävla piss. Än har jag inte fått mitt definitiva avslag ('ven om det inte kommer komma som en överraskning efter allt) men dom har fan ställt till det för mig (och sig) med extra avgifter & fan & hans moster. Så allvarligt talat, jag kommer gå ur a-kassan imorgon och jag kommer aldrig någonsin gå med i den igen. Man tror att det ska vara en bra och solidarisk grej men INTEFAN hjälper det en endaste jävel? Gå ur/Gå aldrig med, det tjänar fan inget till. Jag vill inte ens tänka ut hur mkt pengar jag betalat till dom jävla bäverhelvetesrövarna som jag inte ens kommer få smaka utav nu när jag BORDE och har all jävla rätt till det. RÖVKUKAR.


ps bloggen är sjukt bra forum för avreagering.

1 kommentar:

  1. Jäääla baaajs! Cutta dom? Hahahha men tur att du har blogget att dampa loss på :D

    SvaraRadera