torsdag 19 maj 2011

Hej!

Några saker jag har kvar att læra mig på jobbet:

-Øppna brev med brevkniv. Inte så lætt som det ser ut faktiskt!
-Fylla på kaffemaskinen utan att brænna mig på lampan och spilla kaffebønor i hela køket. Æven detta svårare æn man tror.
-Læra mig sidådær 40 namn. Kan ca 15 just nu. Min bæsta metod ær att lite diskret kika på kaffekoppen eller idkortet, turns out att det inte ær så diskret dock...

FØR øvrigt så har mitt hotmailkonto blivit spærrat!! Har ingen aning om varfør :S Verkar som ett mission impossible att få tillbaks det också. Det lættaste sættet ær att få ett løsenord skickat till sin alternativa mailadress, den adressen jag har uppgett ær min gbgsd-adress....Knappast i bruk nu. Eheh. Det var ju faktiskt lite synd.
Tar gladeligen emot support!

H u n g r i g .

4 kommentarer:

  1. MIN GJORDE OCKSÅ SÅÅÅÅÅ! så himla dumt. ja har inte lyckats få tillbaka den!

    SvaraRadera
  2. Så jævla konstigt!! Så gør man precis som dom sæger och så hjælper det inte!!
    Gøtt att jag får mina eventuella antagningsmail å grejer dit :/! Åh orkar inte! Går inte att kontakta supporten om man inte ær inloggad heller...

    SvaraRadera
  3. aah jag får stora självan av o tänka att det ska hända mig...går ej. fuck..

    SvaraRadera
  4. det hette tydligen stora skälvan...

    SvaraRadera