onsdag 16 mars 2011

Vet inte om jag ska skylla ifrån min blödighet på typ feber eller nått,
men de va längesen den va ett såhär stort faktum! Igår fick jag gråtit ut till Sofias änglar som alla andra tisdagar, och idag va de tydligen dags igen, en smula mer motiverat idag kan tyckas då Efterlyst för första ggn i sin 25åriga historia lyckades va så jävla medryckande. Arma brud som blivit våldtagen o dödad i London, o idioten som antagligen har mördat henne hålls gömd av sin rika farsa. Jävla slyna. Men man fick en äcklig bild av hur fort livet kan ändras, jag är så glad att ni finns!

Nått annat jag har gråtit över idag är substitutionsmetoden för missbrukare, ja gick från o ha varit förbannad i ett par dagar till o ba storlipa för de e så FEL! Orkar inte att hon som styr skiten i GBG säger att vi väntar på en HIV spridning innan vi diskuterar frågan om sprutbyte. AV VAAAAAAAAAAAD?

ännu mer av vad o gråta över det. Kan tyckas. Nu ska väl ja käka ett par halstabletter, försöka få i mig nån liter vatten o kurera skallen av alla.

Gödhis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar