torsdag 13 januari 2011

Dive Camp

Sugen på Diving camp i Egypten i 8 dagar? Flyg, boende & mat samt 5 dagars dyk för 4830:- (utan dyk 3857:-)

På Deep South Diving Camp i Tondoba Bay bor du med Röda havet och bergen i öknen som din närmaste granne. Detta är platsen för dig som sätter dykningen i fokus och som inte tycker att boendet och hotellets standard är det viktiga. Du bor i enkla hyddor, sk "African Huts"...Måltiderna intas i det öppna under segeldukstak på en kulle med hyddorna, stranden och havet framför sig. I baren kan du köpa läsk, öl och färskpressad juice, eller kaffe och te. Att sitta här i kvällningen vid lägrets centrala samlingspunkt, ta något att dricka och diskutera dagens dyk samtidigt som solen går ner i havet kan bjuda på en stund av gemenskap och lycka.


Vi åker 2 februari.


Blogger vill inte låta mig lägga upp bilder längre så kika här: jajaja

(Ändra färg får jag inte heller göra. Varför inte det? Frittan?)



Frittan uppdaterar: vet ej? har du det på redigera html? problabla inte. vet inte. blogger är knep ibland.

1 kommentar:

  1. (noo idea som saigt)
    fan va gött det låter...men (det finns alltid ett men) 1. man blir uppäten av hajar i egypten 2. jag är rädd för o dyka... det är nog officiellt nu jag tror jag får typ klaustrofobi? sjukt konstig känsla och det är ingen idé o förklara för ni är frälsta hihi 23. eeeh pengar & schema?

    SvaraRadera