onsdag 12 januari 2011

12/1

Jag ska också försöka mig på dom intressanta pannkakorna igen!

Jobbet, jaa... vad ska jag säga. Tråkigare ställe får man leta efter. Jag, som så många gånger tidigare, sitter framför en dator och svarar i telefon dag in och dag ut. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

(-) Extremt enformiga samtal som vilken hjärnbefriad filur som helst skulle kunna klara av, 90% är på norska, jag förstår 75% av vad de säger, alla underhållande sidor är blockade, chefen tittar mer på ens bröst än ögon, eheh.
(+) Supergod lunch för ca 16nok/dag, jag får låna hem filmer gratis, bra lön (särskilt omräknat till sek), bra förmåner...

Should I stay or should I go, det återstår att se. Tills dess fortsätter jag att spela Sofis mode-mahjong (bra skit) och patients tills jag gråter.

1 kommentar:

  1. åååååh fäen va kluvet! stå ut ett tag? kan du sluta när som helst`?

    SvaraRadera