onsdag 29 december 2010

sladdis 2.0

kan nån köra aussie-style på mig o komma hit o dra in mig i duschen o hälla på lite shampoo. ni kan ta balsam o tvål när ni ändå håller på. och om man lägger en rakhyvel på benen så kanske den rakar av sig själv om man spolar lite extra på den? jag kommer va fraesch på nyår om det fortsätter i den här takten. för att dra det ett steg längre kan jag säga att jag börjar få liggsår, har haft en o samma tröja på mig i 3 dagar (knark är bajs) drömmer mardrömmar så jag blivit genomsvett = inte fräschare och att det gör ont i min hårbotten för att jag inte duschat på länge. AAAH. alla mina småsmå muskler som systra mi retade o hetsade mig för förra veckan har försvunnet. jag kan inte stå upp. jag är en tant i en 20-årings kropp.

ps bra att jag bloggar om detta ist för o bara ta mig i kragen andas ngra ggr o sen släpa mig in i duschen? prioriteringar.

update eeeeh jag är sjukt förvirrad med? inte sladdis 2.0 utan slappis ska det va. jag typ vänder uppånerpå dd & pp. dyselexi?

2 kommentarer:

  1. SLADDIS 2.0?! Vad har jag gjort?!! Bli friiiisk <3

    SvaraRadera
  2. eeeh förvirrad skallen? jag mena mig. tok. <3 (du med)

    SvaraRadera