tisdag 28 december 2010

P's 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Dök, reste på egen hand, lärde mig norska, var på festival!
Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte det tyvärr.
Dog någon som stod dig nära? Nej och tack så mycket för det.
Vilka länder besökte du? Vietnam, Laos, Thailand, Malaysia, Filippinerna, Indonesien, Spanien, Norge
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En pojkvän a la de finaste av kärleksfilmer, en bra dator. (Bra kombo :D)
Största misstaget? att alltid ha för höga förväntningar?
Bästa köpet? En grå klänning jag bodde i i Asien, byxdressar, baskrar och mina kilklackshöstskor
Vad spenderade du mest pengar på? Flygbiljetter, dykning, hyror...
Gjorde någonting dig riktigt glad? Asienresan, Barcelona, P&L's fina väder, Håkankonserten, 2 fina lägenheter mm
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Shelley, Från och med Du, Dancing on my own...
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lika glad, sen ledsnare. Höst/vinterdepp gånger jag-har-aldrig-varit-med-om-nåt-liknande.
Blev du kär i år? Kanske lite i smyg.
Favoritprogram på TV? Pretty Little Liars med norsk text!
Bästa boken du läste i år? Sonat till Mirijam och White Oleander
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Tror inte jag önskade mig något speciellt men jag fiick en superbra födelsedag i Barcelona :D
Bästa film du såg? Inception, Harry Potter
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hade kunnat vara mindre sjuk, använt min kamera lite mer och tagit snabbtrippar till Asien när allt här känts lite jobbigt.
Vilken kändis var du mest sugen på? Återfall på både Jude Law och Johnny Depp tror jag.
Vem saknade du? Alla förutom Dannii och Len ett tag när jag var i Asien. Min mami ganska ofta, Anna i USA och lite andra då och då.
De bästa nya människorna du träffade? Anna och de andra tjejerna från Skövde på Phi-phi, Jacob&David, dykinstruktörerna på Perhentians, Noomski :D mfl



Fö. Jag kommer inte ihåg det här året. Känns som det försvann förbi i någon slags dimma. Börjar kanske bli senil på äldre dar? Deppigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar