fredag 24 september 2010

50+

Jag bara önskar att mitt liv såg lite annorlunda ut just nu. För och vara ärlig önskar jag att jag va si sådär 50 + och de ev barnen utflugna så man kan bo i sitt slott typ själv. För att ni ska förstå så ska jag visa er hur det ser ut och vad som hänt innan.

Så här ser det ut där jag bor:






Ser ni? Helt underbart har jag det. Sen har jag äntligen skaffat två sådana här. Klädseln har jag sytt själv. Stolt.

Sen hör och häpna tror jag ta mej fan att jag har gift mig! Då såg det ur ungefär sår här:

Hur snygga är inte killarna? Vi har hittat varsin tror jag. m-m-m. Hmm vad mer? Materialistisk lycka har kommit till mig i form av bla detta:


Vad jobbar jag med? Hmm inte helt säkert. Men antagligen har jag haft en framgångsrik karriär inom antingen filmbusinessen eller kläder och mode såklart. Och mycket fotografi på fritiden.

Thatsaboutit? Kul att kunna fördriva er tid.

Och detta med. Massor av kärlek. Som här fast utan en sten i bröstet och och utan knark och utan, hmm jag har förträngt slutet. Men som när allt är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar