fredag 27 augusti 2010

Sånt där med sånt val

Känner mig sssuperduktig som surfar runt på alla partiers hemsidor och läser deras A-Ö-politik. Man får ändå nån slags koll, woho. Lär ju inte komma ihåg så mycket av allt vad dom tycker efteråt, men ändå, nått kommer jag fastna för och vissa kan man ju utesluta skallen av allt. Gött. Dock är det alltid nån liten hake som man inte kan hålla med om till 100, menMEN det gör väl inte ens medlemmarna själva... Äsch, jag röstar på partiet med snyggast & smartast hemsida.



update; nä, pehå, jag orkar inte göra sammanfattningen, så jävla tråkigt. men be smart please!

2 kommentarer:

  1. skriv ihop en käck liten sammanfattning till resten av familjen också! Jag är grymt förvirrad...

    SvaraRadera
  2. haha de blir nog inge med det dessvärre, jag tror jag har alldeles för förutfattade meningar om vissa ändå sas... men hmm fan kanske det ändå... har ändå 1 o 45 minuter över...då kan jag få er o rösta som jag ska... i'll be back

    SvaraRadera