tisdag 24 augusti 2010

2010-08-24

Jag vill haaaa:
Acne Pistol Short - jaaaa tack! Vågar man prova dom imorgon? Oops I spent my licens-money on shoes.

Garden State Soundtracket på repeat. (klicka!)
Te, te massor med te!
En superskön säng med sänghimmel och de fluffigaste täckena man kan tänka sig!

GE MIG!

Jag är sjuuuuk! Superförkyld - inte cool. Å jag som köpt biljett till Nef imon, hopplöst! Slutar jobba om en timma. Igår skulle jag kurera mig. Tänkte pumpa gingseng! Sväljer dom och inser att det visst var sömntabletter! Jag sov stenhårt i 10 timmar. Friskare är jag inte för det. Imorgon ska jag ha frukostmöte med oslomänniskor och lunchdate med papi. Gosigt. Jag är på jakt efter den perfekta sängen / sängbilden. Stor, massa täcken och kuddar, sänghimmel, fairylights. Gotta have it.

1 kommentar:

  1. du får dom om jag får dom höga!!! VILLL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    SvaraRadera