fredag 18 juni 2010

F-r-i-d-a-y

Förlåt för förra inlägget, jag vet inte vad som flög i mig... (flög! hahaha eheh)

Man ska inte peppa för mycket för grejer, det blir inge bra då!
En liten mysig stund och två glas rött på Rumpanbar blev det i alla fall!

När jag var påväg hem igår råkade jag gå av i Frihamnen. Tänkte gå en bit eftersom jag inte orkade vänta på 16 i 10 minuter, det blev kallt och jag blev förvirrad för det är omöjligt att hitta på Hisingen. Det slutade med att jag tog 5:an tillbaka till Nordstan, missade första 16 och fick vänta i 10 minuter på nästa. Hm.
Anyways! Problemet med Frihamnen var ju att West Coast Riot var i full gång och helt plötsligt är jag (vit sockersöt klänning, blommig jacka, blommig väska, rosa skor, OMRINGAD av läskiga människor (svartklädda, svartmålade, arga, fulla...) Hjelp! Kände mig sjukt fel-plats-fel-tillfälle. Västtrafikguiderna i gula västar log lite i smyg.

I morgon ska vi grilla! Oavsett vad vädret säger.

PS. Jag är såå avundsjuk på Olle som får ha prins&prinsess-samling på dagis idag. Funderade på att våldgästa ett tag men sen hann jag inte!

1 kommentar:

  1. hahah du skulle ha älskat det, dom va såå söta! vi hade både madelene och viktoria på plats och manliga prinsessor, sessor, vakter, drottningar, "prins som inte vet om att han är en prins" och kungar, du skulle smält in som aldrig förr i nån rosa klänning och din prinsesskrona ;D

    SvaraRadera